De paleo keuken van Naomi

Hierbij mijn zondagochtend lees en kijk suggestie. Pas 21 jaar en nu al zo'n uitgebreid (paleo) blog met de titel "My Paleo Kitchen". Petje af daarom voor de Nederlandse Naomi (ze schrijft overigens in EN). De tip kwam af van Melchior Meijer.

Ik ben nog steeds niet van plan om dit blog teveel een 'voedingspatroon en dieet' blog te laten zijn. Al begint het na "de waarheid over koolhydraten (en suikers)", het grappig bedoelde "bewegen om af te vallen is niet duurzaam (deel 1)", "bewegen om af te vallen is niet duurzaam (deel 2)" en "Frits Muskiet en paleo" er wel op te lijken. En lees voor al ook nog eens "No Comment (specifiek over Fructose)"

Geknipt en plakt vanaf de site van Naomi komen de volgende twee youtube paleo filmpjes, Enjoy:





Aanvulling 3 mei 2010.
Lees vooral ook het artikel van (oud professor aan de WU) Pieter Walstra over verzadigd vet uit 1992. De lijn gaat verder op Foodlog vanaf hier.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!