No Comment – Reclame 2.0 : inspiratie geven zo kan dat ook (via EDEKA).

Vier jaar geleden maakte ik wat reclame voor de Triodos bank, nou eigenlijk voor hun reclamefilmpje, niet echt voor de bank zelf. Hun “Alles wat je aandacht geeft groeit” paste niet alleen bij mijn persoonlijk motto, maar was voor mij vooral een mooi voorbeeld van een aansprekende reclame 2.0.

Vijf jaar geleden was ik onder de indruk van de ‘slimheid’ van onze moderne reclame makers. Tijdens de #IFT12 leerde ik tijdens een lezing over ‘hoe reclame te maken gericht op de workingclass’. Nu in 2017 zou je zeggen, en verder geperfectioneerd door Trump.

Onderstaande EDEKA reclamefilmpje duurt 2,5 minuten. Ik heb hem helemaal afgekeken! Bijzonder fraai gemaakt, niet vreemd dat zoiets viral gaat. Beste (grote) bedrijven, zo doe je dat dus reclame maken 2.0. De naamsbekendheid van EDEKA zal ongetwijfeld ook in Nederland groeien. Enjoy.


Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.