Emotion marketing & story telling - Seth Godin
Een goed product heeft geen marketing nodig, schreef Jan Peter van Doorn een maand geleden. Eigenlijk gaf Jan Peter aan dat we weer betekenis moeten geven aan producten; zijn verhaal komt volkomen logisch over. En betekenis geven aan producten, is wat zou moeten kunnen bij #SmaakNL. Ook raad ik aan om nog eens te kijken naar de lezing van Jonas Ridderstråle @ Food Valley Congress 2010
Maar het onderstaande verhaal van Seth Godin, komt ook volkomen logisch over. Godin spreekt over het TV-industrial concept (web 1.0, koop zoveel mogelijk TV adds). De Fashion / permission complex zit totaal anders in elkaar, laat je klanten over je praten (web 2.0, social media, anderen doen het woord voor je). De titel is "All Marketers are Liars". En Google Maps is a cool gimmick, a entertainment vehicle. Google Maps is er niets om 'iets' op te lossen. Kijk ook nog eens naar What Would Google Do. Enjoy!
Maar het onderstaande verhaal van Seth Godin, komt ook volkomen logisch over. Godin spreekt over het TV-industrial concept (web 1.0, koop zoveel mogelijk TV adds). De Fashion / permission complex zit totaal anders in elkaar, laat je klanten over je praten (web 2.0, social media, anderen doen het woord voor je). De titel is "All Marketers are Liars". En Google Maps is a cool gimmick, a entertainment vehicle. Google Maps is er niets om 'iets' op te lossen. Kijk ook nog eens naar What Would Google Do. Enjoy!
Reacties
Een reactie posten