Emotion marketing & story telling - Seth Godin

Een goed product heeft geen marketing nodig, schreef Jan Peter van Doorn een maand geleden. Eigenlijk gaf Jan Peter aan dat we weer betekenis moeten geven aan producten; zijn verhaal komt volkomen logisch over. En betekenis geven aan producten, is wat zou moeten kunnen bij #SmaakNL. Ook raad ik aan om nog eens te kijken naar de lezing van Jonas RidderstrÃ¥le @ Food Valley Congress 2010

Maar het onderstaande verhaal van Seth Godin, komt ook volkomen logisch over. Godin spreekt over het TV-industrial concept (web 1.0, koop zoveel mogelijk TV adds). De Fashion / permission complex zit totaal anders in elkaar, laat je klanten over je praten (web 2.0, social media, anderen doen het woord voor je). De titel is "All Marketers are Liars". En Google Maps is a cool gimmick, a entertainment vehicle. Google Maps is er niets om 'iets' op te lossen. Kijk ook nog eens naar What Would Google Do. Enjoy!


Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Food inc. en de discussie op Foodlog over ons eetsysteem

Blogger stopped. See new sites at : www.food4innovations.blog and www.wouterdeheij.com