TOP News Update #3 (en 1# en 2#) & PureWave op BNR
Media en experimenteren met communicatie. Dat is voor een techneut of wetenschapper altijd wat onwennig. Toch proberen we dit wel te doen bij TOP b.v. We zijn flink aanwezig online -bijvoorbeeld op Foodlog.nl- en op sociale media (denk aan @toptechtalks, @topfoodlab, @tophealthfacts op twitter) en hebben natuurlijk een eigen website (die eerdaags flink wordt vernieuwd).
Pas sinds begin dit jaar hebben we besloten om een 6-wekelijkse nieuwsbrief te versturen en om per 4 weken een persbericht rond te sturen. En ik moet zeggen, met succes. Ik dacht eerlijk gezegd dat persberichten en e-mail nieuwsbrieven een beetje uit waren, maar dat bleek dus een vergissing te zijn. Klassiek communicatie levert meer op dat twitter en facebook.
Een simpel voorbeeld, in onze laatste nieuwsbrief (TOP News Update #3) vertelde we over de nieuwe sterilisatie-technologie PureWave. Door dat nieuwsbrief artikel en het bijbehorende PureWave persbericht belde het FD en een mooi artikel in de zaterdagkrant was het resultaat. En via het FD artikel kwam het verzoek om ook bij BNR langs te komen. Een mooi resultaat toch? Het BNR interview is hier na te luisteren. Blijven experimenteren dus. Communicatie en Innovatie hebben dus gemeen dat #DOEN in de praktijk werkelijk waarde oplevert.
PS ook interesse in onze nieuwsbrief? Opgeven kan hier.
Reacties
Een reactie posten