Offtopic topic : iPhone & Apple

Ik zal er zeker geen gewoonte van gaan maken om "gadgets" te gaan bespreken. Maar nu kan ik het echt niet laten, en gaat dit een offtopic topic worden. De mensen die me kennen weten dat ik inmiddels een apple fan ben. Sinds twee jaar ben ik in het bezit van een Apple Iphone (eerste generatie, illegaal geïmporteerd uit USA). Daarnaast zit ik meestal te tikken op mijn MacBook Air (al heb ik ook een grijze Dell met windows 7 op mijn werk staan). Thuis hangt nog een Mac Mini aan mijn LCD-TV. En muziek wordt via Airport Express gestreamd naar de slaapkamer.



Ondanks dat ik van plan ben om eerdaags in Belgie een iPhone 3GS ga halen, bel ik nu nog met de eerste generatie iPhone. Aangezien ik bij Vodafone zit, is een unlock (en jailbreak) nodig. Spannend? Helemaal niet. De iphoneclub heeft zonet een overzichtsartikel geplaatst. Veel leesplezier.

Ik denk dat nu ook duidelijk waarom ik mijn nologologo schermafbeeldingen gemaakt heb voor op de iPhone. Ik hoop dat de applicatie er gaat komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Technologie is de volgende stap in onze evolutie - Hoe Darwin en Technologie gekoppeld zijn

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.