Willem Treep in het Zonnetje gezet - over dat kan nooit, vers, fair en fun

Ik zit nu in Barcelona binnen te genieten van de lezing van Willem Treep. Stom hè! Nu ga ik toch naar buiten om van de stad te genieten (en het zonnetje).Van beide -Willem en Barcalona- wordt ik overigens blij.

"Wat we doen kan je kopiëren, wie we zijn niet"

Willem spreekt over iets dat ik ook probeer uit te dragen. Maar zo open en toegankelijk als Willem zijn er maar weinig.


"Het globale dorp is een lokale wereld geworden" 

In deze lokale wereld horen dus ook de Ambachten 2.0. En de economische crisis? dan? Ja misschien is die er nog even; maar we zitten gewoon echt in een overgang naar een mooiere wereld. Heb vertrouwen. Die 6e Kondratiev komt er gewoon echt wel aan. 2012 kan een heel mooi jaar worden als we er maar samen in blijven geloven en aan blijven werken.

 Fijne kerstdagen een gelukkig en super innovatief 2012.

Reacties

  1. Zoals jij heb ik ook genoten van de presentatie van Willem Treep. Ik kan mij er helemaal in vinden. Jouw artikel over ambachten vind ik ook bijzonder. Komt erg overeen met waar ik mee bezig ben met Boerenfluitjes en mijn team. Sterkt mij in de gedachte dat ik op de goede weg zit.
    Hele fijne dagen toegewenst en een gezond en gelukkig 2010.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.