Miljarden voor topsectoren leiden niet tot innovatie (FD vrijdag 28 juli 2017) – Wij van WC eend …

Hieronder staat (ik hoop het goede) rapport van Dialogic dat dus sinds maart op een bureau van het ministerie ligt. Het zijn teveel pagina’s om zo even te lezen (en ook nog een taalgebruik waar ik niet echt blij van wordt), maar het is interessant om vooral goed te kijken naar pagina 106 “de gesprekspartners”. Wat we daar zien? De leden van de topsector zelf zijn geïnterviewd! Ja, dat lezen we goed, dialogic krijgt de vraag de topsector te evalueren en vraagt aan de topsector-leden zelf, wat ze er van vinden.

Wij van WC eend …. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.