No Comment – Reclame 2.0 : inspiratie geven zo kan dat ook (via EDEKA).

Vier jaar geleden maakte ik wat reclame voor de Triodos bank, nou eigenlijk voor hun reclamefilmpje, niet echt voor de bank zelf. Hun “Alles wat je aandacht geeft groeit” paste niet alleen bij mijn persoonlijk motto, maar was voor mij vooral een mooi voorbeeld van een aansprekende reclame 2.0.

Vijf jaar geleden was ik onder de indruk van de ‘slimheid’ van onze moderne reclame makers. Tijdens de #IFT12 leerde ik tijdens een lezing over ‘hoe reclame te maken gericht op de workingclass’. Nu in 2017 zou je zeggen, en verder geperfectioneerd door Trump.

Onderstaande EDEKA reclamefilmpje duurt 2,5 minuten. Ik heb hem helemaal afgekeken! Bijzonder fraai gemaakt, niet vreemd dat zoiets viral gaat. Beste (grote) bedrijven, zo doe je dat dus reclame maken 2.0. De naamsbekendheid van EDEKA zal ongetwijfeld ook in Nederland groeien. Enjoy.


Populaire berichten van deze blog

Een toekomstvoorspelling: gratis elektriciteit in 2020 voor alle huishoudens in Nederland.

Voldoende beschikbaar en super lage prijzen zijn immers goed voor jou en mij ... ...

Tinkebell - SAVE OUR CHILDREN : De (ruw)fosfaat case is helemaal te vergelijken met de aardolie(case). Laten we daar dus nu alvast van gaan leren!