Offtopic topic : @Doutzen en WNF.nl "de natuur dat ben jij, geef de aarde door"

Ik zal er zeker geen gewoonte van maken om gewoon een youtube-filmpje te plaatsen op mijn blog. Maar dit filmpje met Doutzen Kroes is mooi, heel erg mooi. En de slogan van het WNF "de natuur dat ben jij, geef de aarde door" is ook heel erg slim gekozen. Dit filmpje gaat zeker een 'viral' op internet worden. Zo gemakkelijk is het dus om wat reclame te maken. Fijne avond. PS Zelf begin ik wat kritischer te worden op de gemiddelde NGO (samen de 8ste wereldeconomie), maar fraai is het zeker.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Technologie is de volgende stap in onze evolutie - Hoe Darwin en Technologie gekoppeld zijn

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.