Tinkebell - SAVE OUR CHILDREN : film staat online! Ga kijken!

De film SAVE OUR CHILDREN staat online! Ik was afgelopen donderdag best stil tijdens en vooral na de vertoning. Een heel mooi stuk werk is het geworden. Grote complimenten aan Tinkebell.

Hieronder staat de youtube-link. De film duurt een uur, dus neem de tijd. Ga kijken zou ik zeggen en deel de link vooral heel erg vaak en veel met al je vriendjes. Het onderwerp fosfaat is belangrijk voor onze voedselvoorziening. We moeten echt onze poep-en-plas kringloop van mens en dier volledig gaan sluiten.

Zelf hoop ik snel nog een stukje af te schrijven over de 'oplossingen'. Heb geduld ;-)




Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.