No Comment - Loren Cordain - Origins and Evolution of the Western Diet

Ik hou me er zeker niet altijd aan; maar ik geloof inmiddels behoorlijk in (soft) paleo. Wellicht geen duurzaam voedingspatroon, maar ik denk wel een gezond patroon. Ik heet vooral groente, fruit en eiwitten (zowel vis, vlees als vleesvervangers). 2 bruine grof volkoren boterhammen eet ik wel, en beperkt melkproducten (ik hou van dikke vette kwark ;-) ).

Enfin, hierbij weer een No Comment youtube met dank aan Foodlog (meer paleo op pinterest):



PS vind je geschiedenis leuk? Kijk dan naar mijn artikelen "Geschiedenis kan voedzaam zijn voor het brein" Heeft het met mijn leeftijd te maken dat ik dit onderwerp zelf steeds leuker ga vinden ;-) ?!

Aanvulling 21 oktober 2012
Vandaag getipt via Melchior Meijer "Terug naar de Kust" deze twee filmpjes te bekijken. Super!

en

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.