TEDxBinnenhof 2014 - wauw, 24# top-agro-food pitches binnen gekomen! Wie heeft uw voorkeur?

Wauw, het nieuwe jaar begint heel erg mooi. Er zijn 24 verrassende en inspirerende pitches voor de voorronde van TEDxBinnenhof 2014 binnengekomen. Dit is een groter succes dan wij ooit hadden kunnen hopen (en dromen). 24 top foodinnovators die met passie een boodschap willen delen met het publiek. Een van deze 24 personen gaat een echte agro-food TEDx lezing geven op het Binnenhof. Mijn collega's en ikzelf werken met veel plezier mee aan de geweldige evenement.



Ik heb inmiddels zelf ook alle 24 filmpjes bekeken en heb mijn eigen voorkeur gemaakt. In een willekeurige volgorde zijn dat: Herman Feil, Annechien ten Have, Pieter Pekelharing, Moshik Roth, Boer Bartele, Jeroen Willemsen, Corne van Dooren, Jeoffrey van der Berg, Willem Treep en natuurlijk Tinkebell. Oeps, dit zijn er al 10# ;-) Zo ga ik zelf er drie selecteren die mijn privé stem krijgen.

Wie heeft uw voorkeur, stemmen kan op www.topfoodinnovators.nl.

Diegene die een agro-food lezing mag gaan geven op TEDxBinnenhof heeft de grote uitdaging om de geweldige prestatie van Rob Baan van vorige jaar de evenaren (of zelfs te verbeteren). De Agro-food sector verdient weer zo'n mooie sector-ambassadeur.


PS hoe verder? Er kan de komende twee weken worden gestemd door het publiek. Uit deze 24 aanmeldingen worden er uiteindelijk drie geselecteerd, deze drie pitches gaan door naar de volgende ronde waarbij het TEDxBinnenhof team onder aanvoering van Jim Stolze en Sonja van Meerbeek. Half januari wordt bekend gemaakt wie de TEDxBinnenhof 2013 agro-food lezing gaat geven op 31 maart op het binnenhof te Den Haag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Technologie is de volgende stap in onze evolutie - Hoe Darwin en Technologie gekoppeld zijn

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!